• BIST 9900.25
  • Turizmin Sesi Dergimizin Ağustos 2024 66'nci Sayısı Yayında
  • Turizmin Sesi Dergimizin Temmuz 2024 65'nci Sayısı Yayında
  • Turizmin Sesi Dergimizin Haziran 2024 64'nci Sayısı Yayında

Fatma Nur Karadoğan; Yabancı projelerin Türkiye’de ki uygulayıcı yapımcılığını yapıyoruz

Kapadokya’nın Genç ve Lider Turizmci Kadını Fatma Nur Karadoğan , Kendi yazdığım bir senaryomla Hindistan ve Türkiye ortak yapım bir film çekmek istiyorum

TURİZMİN SESİ

MLT Production Kurucusu, MLS (Magic Luxury Service) Travel Sahibi, Cappadocia Yoga Kurucusu ve Eğitmeni Fatma Nur Karadoğan ile keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.

kapadokyanin-genc-ve-lider-turizmci-kadini-fatma-nur-karadogan.jpg

Faaliyet alanlarınızdan bahseder misiniz?
Kapadokya’da seyahat acentamız ve prodüksiyon şirketimiz ile faaliyet göstermekteyiz.

Magic Luxury Service; konusunda uzmanlaşmış kadrosu ile seyahat acentesi ve film prodüksiyon servisi olarak  hizmet veren  bir şirkettir.  MLS (Magic Luxury Service) Travel Seyahat Acentası olarak, otel, konaklama, günlük tur ve özel tur, lisanslı tur rehberleri, sportif faaliyetler (Jeep Safari, ATV, Balon Turu) ve  diğer seyahat hizmetlerinde misafirlerimize en yüksek standartları sunuyoruz.   Incoming turizmi, Kapadokya‘ da transfer ve tur hizmetleri veriyoruz. Özellikle Hindistan pazarı ve Balkanlar pazarı ile çalışıyoruz. Magic Luxury Service seyahat acentasıyız. Prodüksiyon şirketimiz ise, Magic Life Production. Ayrıca Uluslararası yapım şirketlerinin Türkiye‘de uygulayıcı yapımcılığını  yapıyoruz.

kapadokyanin-genc-ve-lider-turizmci-kadini-fatma-nur-karadogan-002.jpgHem Acenta Hem De Prodüksiyon Firması Olarak Faaliyet Gösteren İlk Firmayız
Bizim acente olarak diğer acentalardan farkımız prodüksiyon ve fotoğraftır. Kapadokya’ya gelen insanlar fotoğraf turları, celebration tur dedikleri evlenmeden önce ki fotoğraf çekimi ve balayı fotoğrafları için yer teminlerini sağlıyoruz. Özellikle bilinmeyen mekânları temin ediyoruz ve bizim diğer acentalardan farkımız dediğim gibi prodüksiyon şirketimiz olduğu için fotoğraf çekimlerini temin edebiliyoruz, film çekmek için gelenlerin özel izinlerini alıp, transfer ve yemeklerini ayarlayabiliyoruz. Uygun bütçeli paket turlar sunuyoruz.

kapadokyanin-genc-ve-lider-turizmci-kadini-fatma-nur-karadogan-001.jpgAlternatif Turizm ve Spiritüel Turizm Yapıyoruz
Yoga, trekking, jeep safari, balon turları, Atv turları yapıyoruz. Müşteriye talebe göre program hazırlıyoruz. 1 saat yoga yapıyoruz. Güneşin doğuşu ile güneşi selamlıyoruz ardından yürüyüş yapıyoruz. Hamam kültürünü yaşatıyoruz. Turlardaki yoga eğitmenliğini kendim yapıyorum. Kadınlara özel turlar yapıyoruz. Ebru sanatı yapıyoruz. Kapadokya turları düzenliyoruz.

Bir Projemizi Daha Tamamladık
Yabancı projelerin Türkiye’de ki uygulayıcı yapımcılığını yapıyoruz. Geçen yıl uzun metraj bir proje yapmıştık. 7-8 ilde yapılan çekimler 20 gün sürdü. Hindistan’da gösterimde olan filmin konusu aşk hikâyesiydi. İstanbul, Kapadokya, Pamukkale ve Bolu gibi birçok ilde geçti.

Kadınların Başarısı Önemlidir, Bilgi Birikimimi Birleştirdim
Hem sinema sektöründe çalıştım hem de turizm mezunuyum. İkisini birleştirerek kendi firmamı kurdum. Kadınlar yaratıcı ve üretkendir. Kadınların başarısı önemlidir. Çünkü daha kreatif düşünebiliyorlar.

2020 Yılında Kendi Filmimi Çekmek İstiyorum
2020 yılında hedefim kendi yazdığım bir senaryom var. Hindistan ve Türkiye ortak yapım bir film çekmek istiyorum.